SutinkuSiekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, svetainėje yra naudojami slapukai (angliškai „cookies“), kuriais analizuojama jūsų naršymo istorija. Tokiu būdu optimizuojamas svetainės funkcionalumas ir pateikiamas turinys, kuris yra aktualus jums. Sutikdami, spauskite mygtuką “Sutinku”.

Biuro paslaugos - nuotoliniu būdu

Reguliariai parengsime jums mankšos įrašus. Jums reikės gerai išvėdinto kambario, mankštos kilimėlio ir vandens atsigerti. Pratimų pakartojimų skaičių galite keisti pagal savo pajėgumą.
Svarbu:
- Judesius atlikite lėtai, ritmiškai, išlaikykite tvirtą liemenį.
- Tolygiai kvėpuokite (iškvėpkite antroje arba sunkesnėje judesio fazėje)
- Pėdomis tvirtai renkitės į grindis
- Atlikdami pratimus atsigulus, nugaros apatinę dalį stenkitės prispausti prie grindų
- Tarp pratimų būtinai padarykite 1 min. pertrauką, kurios metu pasivaikščiokite, po kelis gurkšnelius atsigerkite vandens.
- Nepersistenkite, nedarykite judesių, kurie jums sukelia skausmą ar diskomfortą.
Laukite kitų mūsų nuotolinių mankštų ir išlikite pozityvūs :)

Informaciją parengė Visuomenės sveikatos stiprinimo skyriaus specialistė Asta Ivoškienė