Čiuožkite ant "Akropolio" ledo NEMOKAMAI visą vasarą!!!

Atkreipiame dėmesį, kad čiuožinėjimas netinka vaikams, turintiems stuburo ir kelių sąnarių traumų. Nečiuožinėkite ir tuo atveju, jei  sergate chroniškomis kvėpavimo organų ligomis ar joms paūmėjus.

Nepamirškite, kad čiuožinėdami galite patirti traumų. Dažniausiai tai būna riešo, uodegikaulio ar pakaušio sumušimas. Jei prarasite pusiausvyrą, galite kristi ant sėdmenų ar nugaros. Todėl čiuoždami turėtumėte šiek tiek sulenkti kelius. Taip bus paprasčiau išlaikyti pusiausvyrą, o jei jau krisite, tai - į priekį. Išmokę tinkamai kristi patirsite mažiau traumų.

Svarbu ir tinkamai apsirengti. Šilti ir lengvi drabužiai visuomet bus geriausias pasirinkimas.  Čiuoždami mūvėkite plonas vilnones arba specialias sportines kojines. Suriškite pačiūžų raištelius tvirtai ir atsistokite. Jūsų kulnas turi būti pačiūžos gale, o jūsų didysis kojos pirštas neturėtų liesti pačiūžos priekio. Turite jausti tvirtai apspaustą kulną ir kulkšnį.

Norintiems dažniau užsiiminėti čiuožimu laisvalaikiu, specialistai pataria įsigyti savo pačiūžas. Jos geriau prisitaikys prie jūsų pėdų nei skolintos. Vaikams būtina užsidėti  šalmą ir kojų bei rankų apsaugas. Suaugusiesiems apsaugos priemonės rekomenduojamos, ypač, jeigu esate pradedantis čiuožėjas.

Linkime pramogauti sveikai ir saugiai!

Informaciją parengė visuomenės sveikatos specialistė Asta Ivoškienė